четвер, 11 січня 2018 р.

"Народе мій, до тебе я ще верну"

У бібліотеці рамках літературно-мистецької вітальні "Світ прекрасного", відбувся поетичний батл "Народе мій, до тебе я ще верну", присвячений 80-річчю від дня народження українського поета, прозаїка, літературознавця, правозахисника, одного із найактивніших представників українського культурного руху шістдесятників, Лауреата Державної премії ім. Т. Шевченка, Героя України  Василя Стуса.

Учасники засідання ознайомилися із трагічною долею поета та читали його вірші.  Прозвучали поезії:  "Згадаймо всіх, хто вмер за Україну",  "Як добре те, що смерті не боюсь я",  "Минулі мрії видяться майбутнім",  "У цьому полі синьому,  як льон", "Блідава зелень молодих суріп",  "Так і живи: шукай утрачене",  "Кому жити, а кому не жити" та інші. 

З нагоди ювілею поета для користувачів бібліотеки організована книжкова виставка "Страждав і жив ти для народу і доля славу принесла"







Немає коментарів:

Дописати коментар