вівторок, 25 червня 2019 р.

"Конституція держави - знаменна подія в історії України"

Я - українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій
На щастя жити у такій країні.
Я - українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни,-
Синів і дочок, гідних України.
Я - українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу.
На все, що гарантоване по праву.
Я - українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву
Та дух свободи набирати в груди
Я - українець. Був ним, є і буду!

                                           А. Литвин

28 червня - День Конституції України

З нагоди державного свята у бібліотеці пройшла історична година "Конституція держави - знаменна подія в історії України". Під час заходу провідний бібліотекар відділу обслуговування Любов Плохотюк провела слайд - бесіду та презентувала книжкову виставку та  по даній темі. А ще учасники заходу (а ними стали учні Рожищенської загальноосвітьої школи № 2) порадували правильними відповідями на запитання вікторини "Чи знаю я свою країну?" 

    

     



Немає коментарів:

Дописати коментар