понеділок, 14 грудня 2020 р.

Пий каву і насолоджуйся читанням!

Джейн Остін (поширений варіант Джен Аустен) (1775-1817) - англійська письменниця, провісник реалізму в британській літературі, основоположник родинного, "дамського роману". Її книги вважаються шедеврами і підкоряють нехитрою щирістю і простотою сюжету на тлі глибокого психологічного проникнення в душі героїв і іронічного, м'якого, "англійського" гумору.

Джейн Остін до сьогодні вважають "Першою леді" англійської літератури. Її твори обов'язкові для вивчення в усіх коледжах і університетах Великобританії. 

Джейн Остін народилася 16 грудня 1775 року в містечку Стівенсон (Хемпшир), в родині пастора Джорджа Остіна. Окрім неї в родині було шестеро хлопчиків і одна дівчинка (Кассандра). У дитинстві і юності Джейн багато читала. У 1783-1786 роках вчилася в Оксфорді, Саутгемптоні та Редінґтоні. 

Надалі її життя не було сповнене зовнішніми подіями. Письменниця мало подорожувала і до кінця життя не вийшла заміж, хоча отримала принаймні одну пропозицію про заміжжя. Про її особисте життя у 2007 році було знято фільм "Джейн Остін" (Becoming Jane).

Джейн Остін померла 18 липня 1817 року у Вінчестері, куди поїхала лікуватися від хвороби Аддісона. Перед смертю вона намагалася закінчити свій останній роман "Сендітон". 

З нагоди 245-річчя від дня народження Джейн Остін ми представляємо книги відомої письменниці, які користуються надзвичайною популярністю серед читачів та уже стали улюбленими.

1 коментар:

  1. Мені шкода розмістити це в Інтернеті, але у мене немає вибору. Я ніколи не вірив у любовні заклинання чи заклинання, поки не зустрів того фокусника, коли цього року відвідав свого друга в Україні на діловому саміті. Я думав, що людина на ім’я доктор АЛАБА був справді могутнім, і він міг допомогти із заклинаннями, які повернули б загублених, закоханих та чарівні гроші, магію чи магію для хорошої роботи чи щастя. Зараз я щаслива. Я даю свідчення, тому що чоловік, за якого я хотів одружитися, залишив мене за 5 тижнів до весілля, і моє життя було перевернуто з ніг на голову, бо наші стосунки тривали 3 роки. Я дуже любив його, але його мати була проти нас і не мала добре оплачуваної роботи. Зустрівши цього чарівника, я розповів йому, що сталося, і пояснив йому ситуацію. Спочатку я вагався і був підозрілим, але просто спробував. І через два дні, коли я повернувся до Німеччини, мені зателефонував друг (нині чоловік), який прийшов до мене, і я вибачився, що все було домовлено з його матір’ю та родиною та отримав нову співбесіду, щоб одружитися. Я не повірив, бо доктор АЛАБА просто запитав моє ім’я та ім’я мого друга і все, що я хотів. Що ж, зараз ми щасливі у шлюбі і чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна адреса: dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123....,.

    ВідповістиВидалити