вівторок, 24 грудня 2013 р.

"Не віщою струною і не голосом гучним, а прадавньою луною озвуся з далини"

                    

     
        Я ще вернуся недмінно,

        Куди б дороги не вели.

       Вернуся піснею своєю

       Своїми думами вернусь

       І тихо з рідною землею

       Навіки вічні обнімусь.

                                           
                  Олександр Богачук


   
         Щороку 18 грудня пломеніють живі квіти біля пам'ятника поета-пісняра Олександра Богачука у рідному селі Сокіл, щороку згадуть поета-людину, яка безмежно любила рідну землю, щороку лунає поезія, звучать пісні.
         В цьому році поету виповнилося б 80 років від дня народження. З нагоди ювілею центральна районна бібліотека для дорослих спільно з учнями 9-го класу ЗОШ № 1 м. Рожище провели літературно-музичний вечір: "Не віщою струною і не голосом гучним, а прадавньою луною озвуся з далини".
            Ведуча Неля Антонюк ознайомила присутніх з життєвим і творчим шляхом Олександра Богачука. Учні переглянули презентацію  фотоматеріалів із сімейного альбому поета  "Я ще вернусь неодмінно".  Прозвучали пісні та вірші славетного земляка  -"Розквітай моя Волинь", "Тиша навкруги", "Іду я росами", "Тихо падає цвіт", "Троянди на пероні", "Димить туман", "Щедрик". 



 

 

    Для читачів бібліотеки організована книжкова виставка "Я ще вернусь недмінно"



                  
       
           Світла пам'ять про Олександра Богачука назавжди залишиться в серцях усіх, хто його знав і любив, кого надихали, окрилювали його поезії і пісні. 

Немає коментарів:

Дописати коментар