середу, 13 березня 2019 р.

І знову читаємо "Кобзаря"



У центральній районній бібліотеці тривають Шевченківські дні. 

  На засідання  літературно-мистецької вітальні "Світ прекрасного" завітали активні її учасники  - учні 6-го класу загальноосвітньої школи №2 м. Рожище (класний керівник Алла Новосад). Діти прийшли, щоб більше дізнатися про Тараса Григоровича Шевченка, а також почитати  улюблені вірші, написані великим українцем.
  У майстерному виконанні школярів прозвучали : "Мені тринадцятий минало", "Думи мої, думи мої", "Тече вода з-під явора", "Якби ви знали, паничі", "І золотої й дорогої", "Мені однаково чи буду..", "Заповіт", "Думка" та інші.
  Після перегляду фільму "Край, де народився геній" діти активно відповідали на запитання вікторини "Чи знаю я Шевченка?", і цим самим продемонстрували відмінні знання творчості поета. А далі присутні ознайомилися із книжковою виставкою "Твоя слава, Кобзарю, не вмре, не загине" та сфотографувалися на згадку.

 
 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар