пʼятницю, 23 серпня 2019 р.

З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, УКРАЇНО!!!

Це моя Україна!
Квітне в полі калина,
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина...





    Напередодні Дня Незалежності України в нашій бібліотеці протягом тижня було проведено ряд цікавих заходів, а саме: відеомандри "Усе моє, що зветься Україна", калейдоскоп цікавинок "Країна надзвичайна", а також презентація книжкових виставок "Золотий серпень України" та "Це твоя і моя Україна", де були представлені книги з історії, книги, які розповідають про визначні архітектурні пам'ятки нашої країни, якими ми пишаємось та демонструємо усьому світові. Україна надзвичайно багата чудовими парками і озерами. Ці книги зачарували всіх неповторною красою природи нашої України.
     Кожен з присутніх мав змогу перевірити свої занння з історії країни взявши участь у вікторині.
     Діти з захопрленням розмальовували карту України в кольори, які вони бачили в своїй уяві.
     Було цікаво, весело, гамірно, адже діти ласували солодащами.



























Немає коментарів:

Дописати коментар