неділю, 6 березня 2016 р.

"Я з пісні народної виріс"




"Я музику й поезію - однаково люблю,
Хоч кажуть: разом двох любити - небезпечно...
І аморально це, вважають, і не гречно.
Та я нічого вже з собою не зроблю -
Однаковісінько обох люблю!"
                                                   
                                         О. Білаш



6 березня виповнюється 85 років від дня народження відомого українського поета і композитора, Героя України, народного артиста СРСР, народного артиста України, лауреата Національної премії ім. Т. Шевченка Олександра Білаша.
     Його твори - універсальні, їх співають у родинному колі, виконують на великих концертних сценах, ними освячують для щасливого життя. Митець збагатив український музичний простір вишуканими вимірами мелодійності, які сповнені естетичної насолоди та довершеності. "Два кольори мої, два кольори", "Ясени", "Сніг на зеленому листі" та інші його твори запали у саме серце кожного з нас і стали цілком народними. Олександр Білаш поєднав цілі покоління письменників, музикантів, акторів, які увібрали в свою творчість дух Білаша.
   З нагоди ювілейної дати митця для користувачів бібліотеки організовано перегляд літератури "Я з пісні народної виріс".


Немає коментарів:

Дописати коментар