пʼятницю, 22 січня 2021 р.

"Ліричний і іронічний Олександр Ірванець"

   

24 січня відзначатиме свій 60-річний ювілей український поет, прозаїк, драматург і перекладач Олександр Ірванець (1961).

 Автор творів: "Вогнище на дощі" (1986), "Тінь великого класика" (1991),  Вірші останнього десятиліття" (2001), "П'ять п'єс" (2002), "Мій хрест" (2010), "П'яте перо". Вибрана есеїстика (2011), "Пісні війни" : вірші останніх років (2014), "Харків 1938" (2017) та багато інших творів та перекладів.

Ми вітаємо Олександра Васильовича з ювілеєм та презентуємо його збірку поезій " МІЙ ХРЕСТ". 

Ця книга побачила світ у харківському видавництві "Фоліо" у 2010 році. Вона є найповнішою на сьогодні збіркою віршів Підскарбія "Бу-Ба-Бу": текстів, яким уже близько чотирьох десятиліть. Твори зібрані під однією обкладинкою, яскраво характеризують особистість автора з різних боків. Тож вибагливий поціновувач поезій знайде тут і тонкі ліричні мініатюри, і закличну віршовану публіцистику, і гостру сатиру, що її вістря скероване в бік тих поодиноких недоліків, які ще почасти присутні в нашому житті. Поезія Ірванця може подобатись чи дратувати, але вона ніколи не залишає читача байдужим. Твори автора дуже популярні серед наших читачів, тому часто-густо не застоюються на полиці.

   Журавель

                                                    Я журавель. Той самий, що у небі.

                                                    Той самий - не синиця у руці.

                                                    Як проти сонця глянути на мене,

                                                    То наче сонце взято на приціл.

                                                    Щось шемрало мені в громах полемік:

                                                    "Хіба ж це та, омріяна зоря?

                                                    Ти ж журавель, а не нічний метелик,

                                                    Чому ж летиш на світло ліхтаря? "

                                                    Хіба їм зрозуміти, недотепам,

                                                    На попелищах нетривких святинь,

                                                    Коли навколо ніч, холодна й темна,

                                                    А той ліхтар - він все-таки світив!..

                                                    Це потім лиш, безсонними ночами

                                                    Я зрозумію з болем і з жалем,

                                                    Що навіть з перебитими ногами

                                                    Я все-таки лишаюсь журавлем.

                                                   Сніги січневі і сади травневі,

                                                   Я вас чекав, я довго вас шукав.


                                                   Я вільний журавель. Я знову в небі.

                                                   Твоя синиця - у твоїх руках.

                                                                                                                 (1984 р.)

Поки триває локдаун і бібліотека не обслуговує читачів (з 8 по 24 січня 2021 р.), 

з поезіями Олександра Ірванця із збірки "Мій хрест"  ви може ознайомитися онлайн    на: 

https://www.rulit.me/books/mij-hrest-read-377031-1.html

https://thelib.ru/books/oleksandr_irvanec/miy_hrest-read.html

http://maxima-library.org/knigi/year/b/363390?format=read     та ін.

ПРИЄМНОГО ЧИТАННЯ!

1 коментар:

  1. Мені шкода розмістити це в Інтернеті, але у мене немає вибору. Я ніколи не вірив у любовні заклинання чи заклинання, поки не зустрів того фокусника, коли цього року відвідав свого друга в Україні на діловому саміті. Я думав, що людина на ім’я доктор АЛАБА був справді могутнім, і він міг допомогти із заклинаннями, які повернули б загублених, закоханих та чарівні гроші, магію чи магію для хорошої роботи чи щастя. Зараз я щаслива. Я даю свідчення, тому що чоловік, за якого я хотів одружитися, залишив мене за 5 тижнів до весілля, і моє життя було перевернуто з ніг на голову, бо наші стосунки тривали 3 роки. Я дуже любив його, але його мати була проти нас і не мала добре оплачуваної роботи. Зустрівши цього чарівника, я розповів йому, що сталося, і пояснив йому ситуацію. Спочатку я вагався і був підозрілим, але просто спробував. І через два дні, коли я повернувся до Німеччини, мені зателефонував друг (нині чоловік), який прийшов до мене, і я вибачився, що все було домовлено з його матір’ю та родиною та отримав нову співбесіду, щоб одружитися. Я не повірив, бо доктор АЛАБА просто запитав моє ім’я та ім’я мого друга і все, що я хотів. Що ж, зараз ми щасливі у шлюбі і чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна адреса: dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123..................----

    ВідповістиВидалити